Organiseert u een evenement en heeft u EHBO-ers hierbij nodig, dan kunt u een aanvraag indienen.
Kosten voor EHBO zijn met ingang van 01-09-2024 € 10,00 per uur voor 2 hulpverleners. Wij werken met (wegwerp)coldpacks. Indien deze gebruikt moeten worden zijn de kosten daarvan € 1,50 p.s.
Wij zullen altijd proberen om aan uw aanvraag te voldoen. Omdat de EHBO vereniging een vrijwilligersorganisatie is, zijn aanvragen voor doordeweekse dagen beperkt in te vullen. Er wordt van u verwacht dat u de EHBO ‘ers tijdens de hulpverlening op uw kosten iets te eten/drinken aanbiedt. Per hulpverlening zijn er twee hulpverleners aanwezig. Een hulpverlening dient men minimaal 3 maanden van tevoren aan te vragen.
Aanvraagformulier EHBO voor evenementen
Wilt u een aanvraag indienen, download dan hier het AANVRAAGFORMULIER en mail dat naar posten@ehbowarmenhuizen.nl.
Na uw aanvraag krijgt u van ons zo spoedig mogelijk bericht en hoort u of wij aan uw aanvraag kunnen voldoen.